וועידה ארצית לבנייה פרטים – רשמים אישיים

שלושת ימי הוועידה הארצית לבנייה פרטית בים המלח של המרכז הבנייה הישראלי הסתיימו ביום חמישי.

באי הוועידה היו אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי גינות, מנהלי פרויקטים, מפקחים ועוד מקצועות מתחום הבנייה הפרטית.

דיונים פתוחים על הנושאים החשובים כגון תקציב בנייה, עבודה של האדריכל מול מנהל הפרויקטים, רישוי מקוונן ועוד נושאים שהם הלחם והחמאה של הבנייה הפרטית התנהלו הפורמת של "וועידת מומחים" ובמילים לא מכובסות, חבורה של אנשים שדנה בנושא מסוים ללא מטרה מוגדרת, מדברים בשביל לדבר. זה היה נחמד בעיקר כדי לשמוע מה חושבים הקולגות על בעיות יום יומיות בבנייה הפרטית.

הבעיה ב"וועידת מומחים" כאשר הנושא היה כזה שכולם מסכימים עליו, זה היה כמו להכניס לחדר קבוצה של פעילי מרצ ולהכריח אותם להתווכח האם שתי מדינות לשני עמים זה טוב או רע.

מובילי הוועידה היו ברובם אדריכלים ומפקחי בנייה של האלפיון העליון, לעומת זאת רוב באי הוועידה ועבדכם הנאמן היו כאלה שהלקוחות שלהם הם מהטיפוס של משכנתה ורכב מהעבודה. החוסר בייצוג של רוב המכריע של בוני הבית הפרטי הדהד לאורך כול הוועידה. ובכול זאת, אני לא יכול להתכחש לעובדה שהיה לי מאוד נחמד לשמוע הרצאות של אדריכלים כגון פיצו קדם, יהונתן מונג'ק, עודד חלף ועוד…

החלק המאוד מעניין היה חידושים בבנייה הפרטית כגון בנייה קלה, בניית בית משמר אנרגיה מתבניות פוליסטירן מוקצף (קלקל למי שלא מכיר).

ארגון הוועידה היה מדהים, במרכז הבנייה הישראלי חשבו על הכול, הכול דפק כמו שעון, כול הכבוד על ארגון של אירוע של יותר מ- 500 איש, ואין לי מניות שם ולא כול צורך לפרסם אותם אבל אם מגיעה להם מחמאה אז למה לא.

ומי שאף פעם לא מאכזב ביופיו היה כמובן ים המלח, קבלו תמונות…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

מומחה בתחום?

רוצים להשאר מעודכנים?

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו – מבטיחים לשלוח רק מידע חיוני

כל הזכויות שמורות לביז-נדלן © 2018 | תקנון האתר

מקבוצת

logo_new01mobile